Over ons

Het parochiehuis is een ontmoetingsplaats waar we het sociale gebeuren in onze gemeente willen toejuichen. We stellen het ter beschikking voor verenigingen maar ook voor particulieren. We willen er mensen bij elkaar brengen als het nu voor een vergadering, een aktiviteit, een babyborrel, een familiefeest of voor een andere gelegenheid is.

De huur van de zalen en lokalen kan aan democratische prijzen. Dit is mede mogelijk doordat het beheer van het parochiehuis gebeurd door vrijwilligers. Deze vrijwillige bestuursleden die zich met ijver en belangeloos inzetten voor de goedewerking van het parochiehuis zijn:

• Martens Luc; voorzitter (0495/32 66 81)
  • Swennen Elza; secretaris
  • Cornelissen Rik (0478/592305)

Ook het Parochiehuis Café is een gezellige plek waar mensen terecht kunnen voor een glaasje en een babbel.

(Het algemeen telefoonnummer van het Parochiehuis is 089/20 30 95.)
 Gemaakt door   © voor vzw Parochiehuis Bocholt.