Het parochiehuis werd in 2003 volledig gerenoveerd en kreeg een mooie moderne look. De diverse zalen doen dienst als ontmoetingsplaats, vergaderruimte en als feestlocatie voor allerhande gelegenheden. Het parochiehuis is eveneens een ideale plek voor verenigingen om er hun activiteiten te houden.

Er is voldoende (gratis) parkeergelegenheid op het Kerkplein. Doordat er een automatische toegangsdeur zonder drempels is, is het parochiehuis gemakkelijk toegankelijk voor mindervaliden of ouders met kinderwagens. Bovendien is er een lift naar de bovenverdieping.

De mooie zalen en de goed uitgeruste keuken zijn ook voor uw vereniging of familie beschikbaar. Op deze website vindt u een omschrijving van de zalen, de beschikbaarheid, de prijzen als ook het reglement. U kunt de door u gewenste zaal direct online reserveren, gemakkelijk en snel.

Gemaakt door   © voor vzw Parochiehuis Bocholt.